måndag 8 november 2010

Barnvagn

Ja idag har vi (läs: jag) vart duktiga och beställt barnvagn. Tanken var att vi skulle köpa en bättre begagnad och vi har skummat igenom Blocket dagligen de senaste veckorna, men inte riktigt hittat något som vi verkligen fastnade för. I lördags när Per var i Göteborg satt jag och slösurfade runt på diverse barn/familjesajter och på en av sidorna fanns en reklambanner för ett företag som heter Pyret o Snäckan som hade en riktigt smidig (ser den ut att vara i vart fall..) barnvagn med liggdel, sittdel och babyskydd för 5000kr, vilket var väldigt billigt. Kollade lite på olika forum vad folk tyckte om den och de jag hittade hade vart nöjda så idag skickade jag iväg en beställning och så här fin är den!! Hoppas vi bara att dom håller leveranstiden så den hinner komma innan Oskar kommer.

Imorse var vi hos barnmorskan och mätte och lyssnade på hjärtljuden och allt såg så fint ut. Ligger fortfarande precis på kurvan vilket känns bra. Slapp ställa mig på vågen vilket jag var glad för ;)

Nu ska jag kolla på Ung & Bortskämd på ettan så jag vet precis hur jag INTE ska uppfostra mina barn! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Eva, vilken snygg vagn- sportig, passar er! Den blir säkert superbra!
Det är julmarknad i Gamla Linköping sista helgen i november, vad har ni för er då?
KRAM!

Eva sa...

Jepp och den har fjädring bak så den går att köra på skumpigt underlag ;) Det var det första Per frågade när jag visade den, om den går att köra i skogen haha!!
Det skulle va jättekul att komma ner till er då o gå på marknad. Jag kan kolla med Per så hör vi av oss!
KRAAAM!!