tisdag 5 maj 2009

Tisdag igen

Och jobbat två dagar. Ska man jobba en hel vecka nu. Känns lite tungt, men det ska väl gå, snart helg igen! =)

Tävlade färdigt i helgen, Per körde GP på lördagkvällen och linjelopp på söndagen. Det gick sådär för Per, men jag var mindre på alerten när jag skulle langa. Lyckades tappa två flaskor och missade honom vid ett tillfälle. Två säger han, men det vet jag inte om jag kan gå med på.. Vet inte vad jag ska skylla på.. Pollen och att jag var fullproppad med allergitabletter och att det gick i en rasande fart.. Fick i allafall köra bil hem. Körde ända från Karlstad till typ Eskilstuna tror jag det var. Det blev en 20mil i alla fall. Övade på att göra omkörning på landsväg där det bara var en fil åt vardera hållet och så fick jag köra om några lastbilar på motorvägen oxå som låg o puttra i 80, det går ju inte! ;) Sen fick Per ta över, bensinen började ta slut och jag kände inte att vi skulle få soppatorsk mitt ute på landsbygden när jag körde. ;) Då hade jag nog inte vetat vad jag skulle göra. Men vi hittade en jet-mack i södertälje. Bara det att när vi kommer fram har dom inte 98 bensin.. Så vi körde in på Shell-macken o tankade V-Power 99oktanig bensin så nu jävlar kommer det gå undan! ;)

Annars händer inte så mycket. Ganska lugnt på jobbet. Imorgon ska chefen bjuda in oss på lönesamtal, så det kan ju bli intressant och se om man får mer än de där 300kr som brukar va minimum...!
Nu ska jag se om det finns nåt intressant på ettan eller tvåan.. ComHems nät har visst kraschat så vi kan inte se några kabelkanaler alls.. Stackars alla som ska se Champoins League.. Men stackars mig då, som inte får se Desperate Housewives.. *snyft*

1 kommentar:

Christian Andersson sa...

Tjolahopp!

Jo det var en sån 80gigs hårddisk som det var med. hihi

Jo vi får ta å bestämma nån dag, kanske våran mor och far vill komma förbi å titta hur jag bor :)

Jag märkte att Comhem grejset pajjade.. varken tv, internet eller tele fungerade, tjohoo!! Jag blev så illa tvungen att sitta å spela på PS3an tills det blev sängdags :P