tisdag 19 maj 2009

Snott av brorsan½

Lovar du att vara ärlig? Jag skäms inte för något!
Du heter:Eva Elisabeth Andersson
Smeknamn: Ägg, Räka, gulleplutt,
Låt som när du är ledsen sörjer till? Alicia Keys NoOne
Beroende av: Godis
Vad behöver du mest just nu: En kram av Per skulle va trevligt
Vad tror folk om dig? Att jag är en trevlig o snäll tjej kanske?
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen tror jag
Vad säger du för att imponera på någon? Vet inte om jag direkt brukar försöka imponera på nån, försöka va mig själv kanske...
Hur imponerar man på dig? Öhhh.. inte massa klyshiga haranger iallafall
Brukar du skratta för dig själv? Det händer väl om man börjar tänka på nåt kul
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Bortse från det från Telenor om mitt abonnemang så "Vem vinner...?"
Var bor du? Sätra
Trivs du där: Ja då, nära stan o lugnt och tyst
Äger du några converse: nej men sneakers
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider vin ( i den ordningen hahahaha, närå, beror väl på tillfälle kanske)
Vad har du för mobil: Sony Ericsson K800i
Nästa mål i ditt liv: Öhhh.. fylla 30 kanske
Hur svarar du i mobilen:Beror på vem som ringer men oftast bara "hallå"
Vem ringde du senast? Per
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Köper du hem lite fil o juice och nåt gott
Antal timmar sömn inatt: 7 typ
Sov du ensam: nej
Brukar du komma i tid: oftast
När mår du bra: När vi sitter i soffan och tittar på film tillsammans (en som båda vill se)
När blev du fotad senast: Det var nog ett tag sen... Har blivit dåligt med idolbilder.. ;)
Hur känner du dig nu: seg
Vanligaste färg på dina kläder: vitt, svart blått o grått
Vad tycker du om fötter: BLÄ!!!
Vad saknar du: Min säng
Favorit dryck på morgonen: dricker inget direkt på morgonen, tar en kopp citronte på jobbet, men juice eller mjölk annars
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23-23,30 där nånstans
Är du blyg? Beror på situation och tillfälle
Sysslar du med någon idrott: Går på gymet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jadå, annars hade jag inte suttit här med Per idag
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Öhh.. jaaa.. bra fråga.. jag återkommer.. måste fundera lite
Är du nöjd med ditt liv: jo då det tycker jag
Vad är det värsta du vet? Stackars små oskyldiga barn som råkar illa ut pga sjukdomar eller hemska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? hehe, alldeles för mycket uppenbarligen eftersom pengarna tar slut så fort ;)
Vad längtar du till? imorgon kl 13.00 då jag slutar jobbet och är ledig ända tills på måndag
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja det tycker jag
Vad är det finaste du fått? Mycket!
Om fem månader: är jag en gammal tant (=passerat 30-års-sträcket)
Om ett år?: jaaa.. kan hända mycket på ett år..
Du samlar på: damm HAHAHA! Annars inget speciellt
Har du strumpor på dig nu: jes, vita äkta nike-strumpor från kina
Är det okej att gråta: såklart!
När grät du senast: vet inte, det var ett tag sen
Bär du glasögon eller linser: inget
Har du piercing: hål i öronen
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja
Är du bra på att laga mat: Såklart!
Är du flygrädd: lite läskigt vid start o landning annars är mest tråkigt
Hur vig är du: inte alls..
Vilken är din favoritglass: mycket, chokladglass, de flesta sorbeter, ben&jerryglass, jag är glassoman
Tror du på ett liv efter döden: Nåt finns det nog
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Vilken ögonfärg har du: blå
Röker du: njet
Hur ofta tränar/motionerar du: försöker gå på gymmet minst 2-3gg/vecka
Vad är det viktigaste i livet? att man mår bra!

Nu är det Din tur ;)

Inga kommentarer: