fredag 15 maj 2009

Seg vecka!!

Har vart en seeg vecka det här och man har vart lite sliten efter måndagen. Blev ju som sagt ganska många glas vin, men kul var det!!! Vi bjöds bland annat på ett kanongott rosévin, så kör jag hela färgskalan vad gäller vin. Vart så sugen igår så jag gick ner på bolaget och köpte mig en flaska och satte mig i solen och drack ett glas.. eller kanske två.. ;) Gott var det iallafall!


Jobbade över både onsdag och torsdag så man får lite extraklirr i kassan. Så har man haft det lite svårt att varva ner när man kommit hem, så igår var jag helt färdig. O så lite vin på det så sov man gott sen. Idag har jag inte gjort nånting alls! Har vart riktigt skönt! Har suttit på min balkong och njutit av solen. Kollade Valkyria igår kväll oxå, med Tom Cruise, från andra världskriget där de ska försöka mörda Hitler. Riktigt bra, men obehagligt slut, vilket man ju i och för sig kunde gissa sig till...!

Hoppas bara det håller i sig eftersom det imorgon är Syttende mai och vi ska till skansen och fira. Har väl vart lite halvtaskit väder de senaste åren har jag för mig, så jag håller tummarna.




Nu ska jag se om jag kan jaga bort Per från sitt spel så jag kan se melodifestivalen..

Inga kommentarer: