söndag 10 juni 2012

tokitok

Ja här blev det allt lite tokigt! Som ni förstår så skrev jag inte senaste inlägget imorse och skulle gå och lägga mig kl 9 på morgonen.. Nä jag skrev det igår kväll men glömde tydligen publicera. Ja, så det kan bli.

Idag var det dags för LidaLoop så det var upp vid åtta imorse. Då sov Oskar fortfarande. Han röjde runt här hemma medans vi försökte packa och var inte intresserad av att dricka sin välling så det var bara att packa ner flaskan och ta med.
Väl framme fick jag och Oskar äntligen träffa lille Melker, 5veckor. Åh så söt han var. Oskar verkade tycka det var riktigt roligt med en yngre förmåga i laget och det var flera gånger som vi skulle gå fram och titta på honom. Vid ett tillfälle när vi satt i teamtältet fick jag hålla Melker (man blir ju helt bebissjuk!!!) så stod Oskar och åt på sin pastahjul som han hade fått till lunch, då tyckte han att Melker oxå skulle ha några så han försöker först ge ett par direkt till honom och trycka in hans mun men när det inte gick så gav han pastan till så jag skulle se till så han åt ordentligt. Han e för charmig den lilla busungen som inte ville att han skulle gå hungrig. Han tyckte även det var roligt att spana in Micke och Louises dotter på dryga halvåret, han skev upp som en sol när han såg henne.

Per gick det mindre bra för, då han fick punka på uppvärmningen en kvart innan start som inte gick att laga så han fick stå vid sidan av tillsammans med oss.

Efter tävlingen var det dags för lite sen lunch och klubbmöte så vi kom inte iväg förrän vid halvsex nånting. Då va man rätt mör kan jag säga. Sen skulle Per träna lite så det blev att ta det lugnt här hemma bara. Oskar va helt överspeedad så han ville inte alls sova. Först vid halvnio slocknade han och nu är det väl dags för en själv att slockna oxå.. Man e lite mör efter att ha vart igång hela dagen.
Segt att jobba en hel vecka men det är ju kort vecka nästa vecka sen bara jobba 2v till sen är det SEMESTER!!!!

Inga kommentarer: