torsdag 7 juni 2012

Skynda fynda

Igår satt jag och surfade runt lite på facebook och va inne och kollade på en köp/sälj-sida som jag är med i, så var det en tjej som hade lagt ut en annons om att hon hade en hel flyttkartong med barnkläder som jag svarade på och den fanns kvar så idag åkte vi dit efter jobbet och fick med en stor kartong med massa jättefina kläder för en billig penning. Sånt gillar vi! =)

Igår firade vi nationaldagen.. eller inte...! Mattias, Eriqa och Arvid var över på middag, vi bjöd på spenatsoppa och sen hade vi våfflor så lite kalas blev det. Oskar och Arvid fick prinskorv och makaroner och verkade nöjda med det. Oskar ville dock helst ha pastan, men han blev mätt ändå.

Imorse tyckte Oskar att det var en kul grej att vakna 5.45.. Och inte ville han somna om heller.. Idag var det jag som skulle lämna så jag hade ju hoppats på lite sovmorgon, men icke då. Vi traskade ner vid åtta-tiden och då började han väl bli lite seg, och tydligen hade febern kommit tillbaka så Per fick åka hem lite tidigare och hämta honom så det blir väl till att va hemma imorgon så han kryar på sig ordentligt.

Inga kommentarer: