söndag 15 april 2012

Snödag och söndagsutflykt

Ja igår vaknade vi upp vid åttatiden och Per gick upp. Jag och Oskar låg kvar i sängen och helt plötsligt hör jag Per gapa om att det snöade ut.. Kollade ut och jo, mycket riktigt, ute var det full snöstorm. Gjorde inte mycket alls igår.
Per vR ute och cyklade (galning) och vi andra mer normala familjemedlemmar stannade inne. När Per kommit hem gick jag ner och tränade, var segt som fan och jag var inte alls motiverad, men lite crosstrainer och löpning + lite styrka för överkroppen blev det iaf.
På kvällen kollade vi på en jätterolig film som heter Paul. Ett par killar som reser genom Amerika och får sällskap av en alien som heter Paul, kortfattat..

Idag var det söndagsutflykt till Taxinge. Pappa fyller år imorgon så vi tog en tur dit och bjussa på fika. Igår fick jag dessutom ett samtal från min bror som skulle åka dit och överraska så de stod där utanför när vi kom dit. Riktigt skojigt!! Vu började med en räkmacka som de tydligen skulle vara kända för men så speciell vet jag inte om den var. Visst var de god men inte "wowdengodastejagnånsinätit" vet jag inte.. Sen blev det kakor såklart. Vi köpte fyra kakor som vi delade på, smaskens! Sen rullade man ut därifrån. Det var riktigt trevligt att samlas hela familjen såhär. Vi åkte därifrån vid fyra och var hemma vid fem. Oskar däckade i bilen på väg hem och sov sen ett par timmar. Har bara slappat på kvällen. Åt lite middag för att få i sig nåt vettigt haha.
Imorgon är det upp tidigt och jobba igen då. Får lägga mig tidigt ikväll så man orkar upp. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: