torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag

Ja så blev det påsk i år igen då! Jobbet har gått bra den här veckan med. Skönt med kortvecka igen! :) Man valde rätt tid att börja ;)

I tisdags var jag duktig och pallrade mig upp kl 06:00 och gick ner och tränade. Blev en riktig genomkörare gör hela kroppen, sen behövde man inte tänka på det någe mer den dagen :)

När jag kom hem sen hade vi fått papper om kommunen ang dagisplats. Vi fick vårt förstaval och han börjar om bara ett par veckor. Så idag när jag kom hem från jobbet gick vi dit och hälsade på och det såg bra ut. Oskar gick och tittade på alla leksaker och pillade och hade sig. De förskolelärarna som vi fick träffa verkade bra så det kommer nog inte gå någon nöd på honom tror jag. :)
Tvättstuga på kvällen och så orkade vi inte göra nån middag så det blev pizza på den nyöppnade pizzerian. Riktigt gott var det, smakade riktigt fräscht, inte sådär att det bara smakar flott som vissa pizzor kan göra så det kan nog bli fler besök där tror jag.

Nu är det slappa framför teven som gäller! :)

Inga kommentarer: