söndag 19 februari 2012

Söndag med egentid

Ja idag fick jag lite egentid då jag skulle in till stan och fika med Cissi. Vi hade pratat om att ses igår men då hade jag fått ta med Oskar då Per redan hade stuckit och cyklat och att få Oskar att sitta still i vagn och café hade ju kanske inte vart så lyckat så vi tog det idag istället.
Åkte in till stan vid tvåtiden och då låg båda karlarna sov så sött. Kollade runt lite i affärer och hittade massa fina kläder men har man inga pengar blir det svårt.. Sen gick vi och åt lite och jag åt en jättegod broccolisoppa med crème fraiche och räkor i. Smaskens!!
Kom hem lite efter sex och vi har bara tagit det lugnt och lekt med Oskar. Per köpte en påse chips och det ville Oskar gärna smaka på.. Han e lustig, chips med dip och stark salami går bra men att få i honom vanlig mat är inte så intressant..
Han va inte så sugen på att gå och lägga sig med Per fick honom att sova vid halv tio och det är väl snart dags för mig med.. Ska ju upp och jobba imorgon. Hoppas få sova inatt men de senaste nätterna har gått bra så det verkar lovande ;) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: