onsdag 9 november 2011

Sammanfattning

Ja jag har visst kommit ur det här fina med att blogga nästan varje dag.
Vad har hänt sen sist då? Inte så mycket, man jobbar en dag i veckan och sen är man med Oskar. Förra veckan tog jag en vända runt typ hela Kungens Kurva o kolla lite barngrejer. Kom hem med bl.a. en nattlampa till Oskar.. Den åkte snabbt in i munnen...! I onsdags var jag ut till Mörby o lunchade med Sussie! Alltid lika skoj!
I fredags var vi hembjudna till Mattias och Eriqa på middag. Fick fläskfilé med svampfyllning och klyftpotatis. Man gick mätt i belåten därifrån sen.
I lördags var det dags för mig att få lite egentid, då var det utgång med Nathalie som stod på schemat så vi började hemma hos henne o startade upp med pizza och vin, det var nice! Sen blev det dansvända på Patricia och jag var hemma runt fem på morgonen. Oskar vaknade vid åtta tror jag men då fick Per ta hand om honom. Tog set bara lugnt på dagen och sen var det dags för middag hos svärföräldrarna på kvällen. Kom inte hem så sent som tur var eftersom man skulle upp o jobba. Var lite segt att gå upp i måndags men det gick ganska bra ändå. Jobbade på och sen var det babysim på kvällen. Då kunde man få barnen fotograferade av en fotograf men vi har ju undervattenshuset till pers digitalkamera så vi fick fina bilder helt gratis. :)
Igår var det först babyrytmik med Östermalmsdamerna, sen trodde jag att Oskar skulle somna när det var klart eftersom han bara sovit en halvtimme innan, men han var pigg o glad så jag svängde förbi Öppna Förskolan så han fick leka av sig lite, sen somnade han till nån timme när vi kom hem efter att ha fått lite mat.
Idag blev det promenad på Djurgården med Madde och Maja. Det var skönt att få komma ut lite men promenad med Oskar kan man nog nästan glömma eftersom han inte alls tyckte det var kul att sitta still i vagnen.. Som tur var stannade vi för matpaus för Edwin och Leo så Oskar fick leka av sig i gräset
Hade tänkt ladda upp en fin bild men det ville inte telefonen... Sen har vi bara tagit det lugnt resten av dagen o nu är det sängen så kanske man blir lite pigg nån gång...! 

Inga kommentarer: