fredag 18 februari 2011

Fullt upp..

Ja nu ska vi se om jag klarar av att skriva några rader här idag då.. Man hinner inte med så mycket om dagarna mellan amning och blöjbyten. Speciellt inte när Per jobbar eftersom man då själv måste hålla koll på det lilla livet. Idag var han dock ganska lugn mitt på dagen, men det kanske berodde på att han var väldigt glupsk inatt när han skulle äta vilket slutade med att han kräktes ner hela sängen så vi var tvugna att ställa oss och duscha av Oskar och byta lakan mitt i natten. Sen var han ju såklart hungrig igen så jag fick sätta mig och mata honom IGEN och han satt och sörplade ända till klockan 2 och sen var han hungrig igen strax före sex.. Det är en hungrig ung man vi har att göra med här.. Nästan som sin morbror vad jag har förstått det som..!
Apropå morbror så kommer han och Carro upp till Stockholm imorgon och hälsar på, ska bli riktigt skojsigt att få träffa dom även om de säkert är mer intresserade av att träffa Oskar gissar jag ;) Sen blir det en tur till mormor och morfar och äta middag så jag hoppas han kan hålla sig lugn imorgon...!
Här sitter han och håller koll när mamma hänger upp tvätten så det blir rätt, han ser ju dock liiiite skeptisk ut...

Inga kommentarer: