fredag 4 februari 2011

Bad

Idag har Oskar fått sitt första bad, det var inte helt uppskattat, men det kan bero på att han var lite hungrig så vi får göra ett nytt försök när vi kommer hem igen.
Annars har det vart en del idag med amning som vi äntligen börjar få till. Sen fick han gå med pappa till doktorn och kolla sin tunga då han har lite kort tungband, om det skulle åtgärdas, men de tyckte visst inte att det behövdes.
Själv stannade jag kvar på rummet då jag fortfarande har rätt lågt blodvärde, 89 låg det på imorse.. Kan ju jämföras med igår då det låg på 63.. I normala fall ska det va en bra bit över 100 så det är ju inte konstigt att man känner sig mosig o ser ut som ett spöke, men de kommer inte ge mig mer blod, utan nu blir det järntabletter som får hjälpa mig på traven. Det var ju visst drygt 2l blod jag hade förlorat. 1,3l hörde jag nånstans i dimman i onsdags men det var visst lite mer...!

Nä nu är det dags att sova innan nästa amningsprocedur..!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: