fredag 11 februari 2011

Ensamma hemma

Ja idag var det första dagen som jag och Oskar fick klara oss själva.. Det var ju en liten omställning.. Han har vart vaken mycket idag, vi sov ända till tio-elva nånting och sen har han hållt igång här till klockan 16-16.30 nånting så då var man förpassad till soffan bortsett från när det var dags att byta blöja.. Frukost fick jag väl i mig vid tvåtiden nånting så jag vi får se hur det här blir i fortsättningen.. =) Nu är det ju dags för helg imorgon som tur är och då ska pappa va hemma 2 dagar och sen jobba måndag innan han tar ledigt igen tis-tors tror jag det var. Det är rätt skönt så får man lite mjukstart. Det är ju lite aningens tomt här hemma när man inte har nån att prata med. Men det är roligt med Oskar. När han satt i mitt knä såg det ut som att precis fattat att han armar så han höll på att vifta med dem framför ögonen, urgulligt var det! =)

Nu ska vi slappa nån timme till sen ska vi se om det är möjligt att göra nån middag idag eller om det är nån liten en som hellre vill ha uppmärksamhet..

Inga kommentarer: