söndag 3 oktober 2010

Uppe med tuppen

Ja, idag trodde jag vi skulle sova länge, men så blev icke fallet! Var ute på lite galej igår i Sundbyberg. Först var vi hemma hos Madde och Steven på lite förfest och snackade skit och de andra drack alkoholhaltiga drycker. Själv hittade jag ett alkoholfritt vitt vin som faktiskt smakade riktigt bra! Vid halvtolv nånting stack vi till Garbos i Sundbyberg. Det var helt ok faktiskt! När det var dags för hemgång delade jag och Per taxi med Jocke och Jessica som bor åt samma håll så vi var hemma vid halvfyra nånting. Ganska lagom. Somnade som en stock och vaknade vid nie av att Per skulle ut och cykla.. Galning. Jag kunde inte somna om i sängen så jag la mig på soffan och slöade framför teven. Sen somnade jag väl till nån timme eller så.. Så kom Per hem igen efter ett tag och la sig och sov i sängen och jag låg kvar på soffan och sen somnade jag oxå ett par timmar. Det var ganska skönt! Känner mig rätt så seg idag, känns ungefär som att jag oxå skulle ha tagit en helkväll med massa alkohol trots att man var den enda i sällskapet som var nykter. Idag har vi ju som sagt bara tagit det lugnt, blev pizza till middag och sen var Jocke och Jessica över och vi spelade lite Buzz och snackade skit. Trevligt! Nu ska vi kolla lite på The Guardian innan det är dags för sängen. Lär bli en tidig kväll ikväll och sen blir det att ladda för på torsdag kommer det bli kaos då domen i helikoptermålet kommer att meddelas.. Så då kommer det nog ringa som fan hela dagen skulle jag tro..!

Inga kommentarer: