torsdag 30 september 2010

Seg dag

Ja idag har jag känt mig riktigt seg.. Hade svårt att somna i natt igen pga att det är nån som vill böka runt som vanligt lagom tills jag ska sova.. Sen vaknade jag till vid fem nånting imorse o hade lite svårt att somna om.. Gick rätt bra på dagen men sen slog tröttheten till lagom tills jag satt på bussen hem.. Jag som hade tänkt mig en tur in i Skärholmen och handla lite mat och köpa ett par till mammabyxor, men det orkade jag inte.. När man inte ens orkar gå o handla kläder till sig själv är man nog lite seg.. ;) Satte på mig morgonrocken när jag kom hem och la mig på soffan och skulle kolla på teve, men jag slumrade visst till i en sisådär 20 minuter.. Känns som jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova..! Skönt att det är fredag imorgon!!!!

Inga kommentarer: