söndag 24 oktober 2010

Mycket gjort idag.

Ja idag har vi hunnit med en hel del. Per gick upp redan vid halv åtta imorse för han skulle köra nån lokal minitävling här i Stockholm. Själv låg jag kvar i sängen och kände mig måttligt intresserad av att gå upp när man hörde regnet smattra på rätt bra på fönsterkarmen. Sen blev det rätt lugnt, Per sov nån timme när han kom hem, sen skulle vi hem till min kompis Jenny som bor ute i Vallentuna. Det var riktigt kul att träffa henne igen, det var väl typ 1½ år sedan vi sågs sist. Det var riktigt trevligt och vi fick se hur det var att ha två understimulerade uttråkade barn hemma som gärna skulle va där vi var. Man vet nu vad man har att se framemot..! =)

Efter det åkte vi hem till Patrik, nån cykelkompis till Per och skulle kolla på cykel sen åkte vi till Heron City och åt middag eftersom ingen av oss hade nån direkt lust att laga mat. Jag var mest sugen på McDonalds, men när vi väl kom dit blev det sushi för mig och nån biff med vitlök och ingefära till Per. Och nu sitter vi här och ska nog ta och äta lite jordgubbar och glass. MUMS!!

Inga kommentarer: