lördag 16 oktober 2010

home alone

Ja, den här helgen är jag ensam hemma. Per hade tävlingar i Falun och Ludvika den här helgen, men han fick åka dit själv. Kände inte att jag orkar va borta en hel helg igen plus att mamma fyller år imorgon så det blir en tur hem till dem och äta middag och fika.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Per åkte iväg lite runt halv åtta imorse, så då gick jag upp o la mig på soffan o slökolla på teve en stund sen gick jag och la mig igen och vaknade vid elva. Då var man rätt utvilad =) Har bara tagit det lugnt hela dagen. Har plockat ut massa gamla tidningar som ska slängas och hann med en tur till Liljeholmen C och handlade present till mamma. Sen blev det Eva-film för hela slanten.. Kollade på Sex & the City och nu är det Pretty Woman på femman.
Annars har det rullat på i veckan. Har vart en hel del att göra och nästa vecka kommer det nog bli ännu mer då det är 3st borta.. Så det gäller att ladda batterierna här nu i helgen så man är utvilad ;)

Inga kommentarer: