måndag 25 oktober 2010

Ont!

Ja idag har jag haft ont i ryggen hela dagen.. Inge kul alls!! Visste inte riktigt vad som var skönast, att sitta eller stå, så jag körde lite växelvis hela dagen.. Ringde till sjukgymnast här nere i Skärholmen som kör nåt samarbete med barnmorskan, men efter att ha knappat sig igenom en sisådär 150 val fick jag besked att tidsbokning endast var möjligt mellan 8-9 tror jag det var.. Fast det var väl kanske inte tidsbokning jag var ute efter i första hand, utan kanske nån mer rådgivning vad man kan göra.. Gissar att man inte kan få den sortens rådgivning om man ringer sjukvårdsupplysningen??? Jaja det hör väl till det här antar jag.. När jag skulle hem kom 740 precis lagom så jag åkte med den till Skärholmen, sen gick jag hem därifrån i sakta mak. När jag kom hem la jag mig i sängen med benen i högläge, det var rätt skönt.
Per skulle ut och springa sen och jag hade först tänkt att gå med men hoppade det.. Så nu ligger jag i soffan o tycker synd om mig själv.. :P

Inga kommentarer: