torsdag 14 januari 2010

Snart första veckan klar!

Ja nu har man jobbat 4 dagar av 5 och det var ju lite kaos när man kom hit.. Dessutom fick jag den fina överraskningen att jag ska jobba med tvistemål den här veckan vilket inte är min starka sida! Så i måndags tog jag det jag kände att jag klarade av och sen i tisdags fick jag lite hjälp av en sekreterare som gått i pension men som kommer in och hjälper oss, så då kändes det som att det lossnade. Sen ringde vår personalansvarige och frågade om jag ville gå tvistemålskurs nästa vecka då det hade blivit ett avhopp. Ja tack sa jag, kurs är ju aldrig fel! =)

Nu sitter jag här och väntar på att åka in till stan med Per som skulle kolla på rean. Så jag ska ta fem-tåget härifrån. Har ju själv inte så mycket pengar kvar efter jul och allt, så jag får nöja mig med att titta.
Har kommit igång med träning oxå. Eller jag var i vart fall och tränade i måndags och igår, så man har lite träningsvärk. Har anmält mig på ett bodypumppass imorgon så man får väl se hur man mår efter det, om man kan gå efter det. Igår körde jag lite bodycombat så man är lite mör i armarna.
Fick lite träning i tisdags oxå, då vi skulle frakta iväg vår nya tv till vår nya ägare. Inte helt lätt att lyfta 65kg tv bara sådär. Men när vi höll på och försöka få in den i bilen kom vår snälla granne och hjälpte oss. Eller kanske snarare de lyfte in teven och jag tittade på ;)

Nu börjar det bli dags att plocka ihop här, se om vi hittar nåt inne i stan! =)

Inga kommentarer: