lördag 2 januari 2010

Andra dagen på nya året

Och än har man inte hunnit göra nåt vettigt..!

Nyårsafton var lugn, vi åt middag här hemma jag och Per sen drog vi till Pers kompis Nicke som var hos sina föräldrar i Axelsberg, där var vi ett litet gäng på ca 10 pers som satt o snacka skit. Vid tolvslaget gick vi upp på Klubbacken heter det, en höjd i närheten av där de bor så såg man ut över hela Stockholm. Sen gick vi tillbaka till dem och satt och snacka till typ halv tre eller nåt på morgonen. Kom i säng vid fyra-tiden och igår sov vi till ett nånting.
Igår var Jocke och Jessica här och vi spelade lite Buzz. Sen var Per tvungen att spela Call of Duty så vi satt uppe till två nånting..! Sena spelkvällar här! =) Imorse var inte mycket bättre, vaknade vid halv elva och faktiskt för ovanlighetens skull vaknade faktiskt jag först! :) Sen åkte Per ut och cykla och kom precis hem från snöovädret och jag satte mig och tittade på Varuhuset. Har bara ett avsnitt klart, sen har jag dragit igenom hela serien!
Nu ska Per ta en snabbdusch sen ska vi dra till Jonny o Marie o spela lite, sen ska vi sova över där oxå, så det kan nog bli roligt!

Sitter och dricker lite av vinet som jag fick av Per från Italien i de fina glasen jag fick av Chrille och Carro!

2 kommentarer:

Christian Andersson sa...

Hihi jag gissar att vinglasen du fick blev väldigt populära :)

Eva sa...

haha jo då de används en del ja! ;)