tisdag 5 januari 2010

Snart är det dags för lite spaaa!!

Ja om drygt en timme är det dags att bege sig ut till Hasseludden! Ska bli så skönt att komma bort och få koppla av lite! =) Vi kommer börja lite fint med bad och lite relax när vi kommer fram och sen ska vi äta middag där. Imorgon är det frukost där och sen ska jag få min behandling, en shiatsu-massage. Per ska prova på floating, vet inte om jag skulle klara av det dock. Har väl lite klaustrofobivarning.
Ska bli riktigt skönt att komma bort och få relaxa lite. Man har ju kommit isäng alldeles för sent om kvällarna nu under julhelgen. Vi har vart hos Jonny och Marie och då kom vi inte i säng förrän vid fyra nånting och sen har man (Per) fastnat framför Ps3:an med Call of Duty och igår var Millan och Freddan här och spelade och de stack väl efter 12 nångång. Sen hade jag lite svårt att sova inatt så sista gången jag kollade på klockan var den över 4. Man känner sig aningens seg. Men nu sitter jag och slappar framför SOS Segelsällskapsresan, sen ska jag packa ihop och så är det dags att dra iväg! Ska bli så skönt!!!!

Inga kommentarer: