måndag 6 april 2009

Måndag igen!

Och helt kanonfint väder ute så man har ju inte det minsta lust att sitta inne och jobbet.. Menmen, ska snart gå hem! Eller hem och hem.. Vi ska gå och se lite standupcomedy ikväll på Boulevardteatern. Jag ville egentligen gå och se en pjäs som heter Avenue Q men den går bara under 3 dagar nästa vecka och det passar inte direkt in i vår planering då tävlingssäsongen drar igång då. Sen var vi även sugna på att gå och se Jeff Dunham på Kistamässan på onsdag, men när vi kom på det var biljetterna i princip slut, och var rätt dyra oxå.. Så då passar det bra med lite "Stand-up istället för bio med gratis popcorn". 100kr kostar det och JA man får popcorn.. ;)
MUMS! Så ska vi hitta nånstans att äta först oxå..

Påsk är det den här veckan.. Och då finns det ju såklart påskgodis överallt! Har två stora skålar ungefär 10 meter ifrån mig.. Svårt att hålla sig undan. Definitivt inte bra för min diet, men nu har jag vart duktig och tränat massor, så nån bit kan man väl unna sig.

Var ute och gick 1,5 timme i lördags i det fina vårvädret. Massa annat löst folk som oxå var ute och flanerade och började rusta upp båtarna inför sommaren. När jag kom hem satte jag mig på balkongen med en filt och läste en bok. Riktigt nice!!

Nu ska jag väl göra ett sista ryck här innan det är dags att bege sig in till stan och möta upp Per. Men segt är det...! Jaja, 25min ska man klara av iallafall tycker jag...

Inga kommentarer: