torsdag 9 april 2009

påskpåskpåsk!

Och äntligen lite långledig. Har vart så seg den här veckan och inte fått nånting gjort alls, men så är det väl ibland.. Skönt att få vila upp sig lite. Idag har vi fixat massa "praktiska" saker så imorgon blir det en rejäl sovmorgon o sen blir det att förflytta sig till soffan och fortsätta slappa där.. ;) Hade halvdag idag, så efter jobbet åkte till bolaget o köpte vin till på söndag då vi ska till Johnny o Marie o äta middag, sen åkte jag ner till gymmet o tränade lite..

Sprang på löpbandet och hann med 5km på 34,20. Jag är riktigt nöjd. Hade först bara tänkt springa 4, men tänkte sen att va fan, har jag orkat fyra kan jag lika gärna ta fem. Sen blir man ju alltid lite taggad när man ser tider och distans hela tiden. Ville först komma under 40min, men sen när distansen tickade på rätt bra tänkte jag att jag ska komma under 35min, och det gjorde jag.. Men det blev en spurt sista km för att hinna med eftersom jag tagit det rätt lugnt i början.. Hade en hastighet på 10,2km/h sista biten, sen var man rätt mosig i hela kroppen..!

Sen kom Per ner o mötte mig och vi åt lite middag och sen var vi och såg Fast & the Furious på bio. Jag brukar ju inte gilla sånna "Per-filmer" men dom filmerna är helt ok. Kan tycka det är rätt coolt med trimmade stylade bilar och den var faktiskt ganska spännande oxå, fast säg inte det till Per.. då blir han så kaxig o säger bara "vad var det jag sa" ;)

Sen hoppa vi in på Willys och utförde månadens storhandling... Gick väl åt några tusenlappar men så har vi ju mat ett tag framöver.. ;)

Passar på att önska alla mina två läsare en glad påsk oxå!

Inga kommentarer: