onsdag 15 april 2009

Som en klubbad säl...

Ungefär så känner jag mig efter dagens träningspass.. Blev en timme bodycombat, ungefär 50min där man i princip bara står och boxas och får jordens mjölksyra i armar och axlar. När det är slut med boxet ska vi ta och göra lite armhävningar. Man är inte kaxig när man ligger där kan jag säga o armarna bara skakar.. Men lite effektivt hoppas jag väl att det ska vara iallafall.. Får väl ta och fortsätta nu så kanske det ger resultat. Fast det märks lite att man blivit starkare av all träning. Sist jag tränade bodypump klarade jag mig igenom alla utfallen med totalt 5kg på stången.. Det klarade jag inte första gången jag gick. Snart är jag starkare än Per och puttar iväg honom med lillfingret så det är bäst han passar sig.. ;)

Nu sitter Per och har konsert för mig här med Guitarr Hero, låter så fint så! Just nu är det Linkin Park - What I've done. Riktigt duktig är han!!

Åt pannkakor till middag med nästan hemlagad sylt och grädde! Tack för det Chrille och Carro!! Det var kanongott! Den där syltburken kommer nog gå åt fort.. Och godiset har vi redan ätit upp..! :S Kanske kan köpa lite mer när vi kommer ner eller nåt ;)

I helgen drar tävlingarna igång igen.. Det blir Mjölby och Borensberg, både lördag och söndag.. Så vi åker på fredag mitt på dagen så vi går lite tidigare från jobbet typ vid två.. Skönt med lite kort dag.. ;)

Nu är det inte Linkin Park längre.. nu är det nån annan hårdrockslåt som dunkar fint här..!

Nu är det sovdags - godnatt!!

Inga kommentarer: