söndag 4 november 2012

Packning och besök i Farsta

Imorse blev det sovmorgon ända till nio. Va lite orolig ett tag då Oskar vaknade till redan vid sju men han fick komma upp till oss och somnade om igen. Vi åt lite frukost och sen stack Per ut och cyklade. Själv passade jag på att packa ner lite mer grejer i flyttkartonger så idag fick jag ihop ytterligare 4st. Nu är det ju bara det som man inte använder än så länge, men snart lär vi ju få packa ner resten oxå så man inte står där dagarna innan. Har tömt ganska mycket i köket, massa filmer och allt som står i glasskåpet i vardagsrummet. Har provlyft kartongerna oxå så det inte är för tunga ;) Kan ju va bra om jag orkar lyfta dom oxå haha.

När Per kom hem var det dags att åka till Farsta. Vi fick lunch och fika och vi hann även med lite middag innan vi åkte hem vid halvåttatiden. Oskar härjade runt som vanligt och hann även med en liten tupplur på deras soffa.

Jag fick köra hem och det var lite läskigt första biten då det var lite dimma och mörkt ute. Inte var det nån vidare sprätt i de där värmetrådarna på bakluckan heller.. Den började tina upp lagom till vi kom hem..! Men det gick bra, Per fick leka co-driver så vi inte hamnade i diket. Borta Västbergapåfarten till motorvägen kom det 3 civilpoliser där 2 av dom var bussar med blåljusen på och vi hade mött en annan civilpolis vid Älvsjö typ, även den med sirener på, så jag undrar vad som kan ha hänt, men det stod inget på varken polisens hemsida eller i tidningarna så vi får se imorgon om det kommit in nåt spektakulärt under helgen..

Nu är det sovdags så man orkar med morgondagen.

Inga kommentarer: