måndag 5 november 2012

Måndag igen då

Idag var det måndag igen då. Oskar hade en förmåga förra veckan att varje morgon vakna till, eller i vart fall ligga och småhosta och gny, samma tid varje morgon, typ fem! Så då vaknade man till, men inte imorse så inatt sov jag gott ända till klockan ringde.

Har vart lite halvstressad idag då jag va på ett möte på förmiddagen i några timmar och sen kom det in massa brådisgrejer oxå men jag hann med allt. Tog det bara lugnt på kvällen, Oskar somnade lite efter åtta och jag färgade håret. Tog mörkbrunt för det trodde jag skulle bli fint, men det är vääääääldiiiigt mörkt! Får hoppas det ser bättre ut imorgon när man sminkat till sig och fixat frissan för som det ser ut nu har jag lust att bara dra en mössa över huvet.

Nu blir det sängen så man orkar upp imorgon!

Inga kommentarer: