söndag 6 maj 2012

Kreativ helg och besök i sollentuna

Ja i torsdags var vi inbjudna till infomöte i Sollentuna angående nya lägenheten så vi åkte dit hela familjen. Det var en hel del folk och vi fick massa nyttig info om inflytt och sådana saker så i december är det dags, då går flyttlasset. Enligt dem kommer vi få definitivt datum senast 4månader innan det är dags. Här är en liten flygbild: Sollentuna
Vi ska även få göra några besök här under hösten för att se hur arbetet fortlöper. Ska bli spännande!

I fredags stack Per iväg på tävling och så då myste jag med pizza och Oskar skulle få lasagne så döm om min förvåning när jag vänder mig och ser Oskar som har norpat 2 slicar av ni pizza..!
 Pizza
Han va inte så intresserad av lasagnen men pizzakanterna ville han ha och såklart dippa i den tillhörande beasåsen.

Igår åkte jag till mamma och pappa och den här gången blev jag upphämtad i Väsby då jag skulle in i garnbutiken för att köpa garn och stickpinnar för att lära mig sticka så nu håller jag på för fullt att sticka en halsduk. Bild kommer när den är klar.
Hann även med att slänga ihop lite cupcakes bara sådär på eftermiddagen. Supergoda blev dom!
Cupcakes
Idag har vi bara tagit det lugnt, Oskar har vart väldigt mammig och klängig, vet inte vad det är med honom... Var ute på tomten en stund men det var så mycket pollen så jag var tvungen att gå in igen.

Nu är vi hemma igen och Oskar sover sött i sängen och jag sitter och slappar framför teven och hoppas att Per inte kommer hem så sent.

2 kommentarer:

Per Kumlin sa...

Klart Oskar vill ha det mamma äter, något annat går ju inte:-)
Har du sparat några cupcake till mig, är snart hemma och är sugen på något gott:-)
Puss

Eva sa...

Ja den vanliga maten han brukar få e ju inte lika rolig..
Hmm.. du fick nog cupcakes så det räckte och blev över när OSkar hade sitt kalas, men jag får väl ta o baka nya då nån gång.. =)
Puss