fredag 11 maj 2012

Fredag igen

Ja så var det fredag igen då. Veckorna rullar på i full fart. Oskar har gått en hel vecka till på dagis och han verkar trivas bra. Igår var det jag som lämnade honom då vi skulle ut med jobbet på kvällen och när vi kom dit sprang han iväg innan jag knappt hade tagit av honom kläderna.. Så fröken fick hämta honom så han kunde säga hejdå. När Per har lämnat har det vart lite gnälligt.

Efter jobbet åkte vi hem till en kollega hela enheten för lite middag, pingisspelande och flipperspel. Riktigt trevligt var det!

Jaa, vad har mer hänt. Åkte till liljeholmen i onsdags kväll för att storhandla. Det gick riktigt smidigt med tunnelbana och vid den tiden jag åkte var det inte så mycket folk heller. Dock i underskattade jag hur mycket jag skulle ha så korgen såg ut såhär:


Nu sitter vi här och slappar framför teven och halvsover.
I helgen blir set lugnt och bara umgås med familjen då Per för en gångs skull inte har nån tävling. Hoppas få lite sovmorgon imorgon bitti.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: