onsdag 9 juni 2010

Tröttmössa

Ja idag har jag vart riktigt seg hela dagen! Och inte har det vart bättre av att det öst in grejer på jobbet.. Bla annat en som tyckte det var en bra idé att skicka 200 mail i ett mål där allt ska aktbilagieras.. Kul att sitta där och stämpla 200ggr.. Jaja krävde inte så mycket tankeverksamhet i vart fall! =)

Hade lite svårt att ta mig ur sängen så jag kom hemifrån lite senare än planerat (en tunnelbana senare) men jag hade tur, hann precis med en tvärbana vid Liljeholmen, när jag sen kom till Årstaberg var tåget mot Tumba (det går typ 10min innan det jag brukar ta) försenat så jag hann med det istället. Rätt skönt att gå hemifrån 5min senare och komma 5-10 minuter tidigare till jobbet. Sånt flyt skulle man ha varje dag. Nu har väl folk börjat gå på semester oxå tror jag så då kanske man ska ta och testa bussen från Masmo nån dag...

När jag kom hem var jag helt slut så jag la mig på sängen och somnade visst. Har nog aldrig hänt förut.. Tänkte bara jag skulle vila lite, men jag vaknade när Per kom hem vid tjugo över sju. Vet inte om det hjälpte så mycket för jag är fortfarande lika trött... Nu ska jag hälla pasta i kastrullen sen blir det sängen. Per sitter och spelar Call of Duty så han kan nog sitta 10 min till och ordna klart pastan! =)

Haha gjorde en bildsökning på Google på "tröttmössa" för att se om jag hittade nån rolig bild som passade.. Det gjorde jag inte men däremot hittade jag denna: Tyckte den var riktigt rolig!!!! =)







Inga kommentarer: