tisdag 15 juni 2010

En vecka sen sist då...

Nästan i alla fall.. Har väl inte hänt så mycket.. Jobbar och sliter. Tävling i söndags som vanligt men det var på hemmaplan, rätt skönt.. Fast man fick ju gå upp tidigt för det.. Vid åtta nånting. Det gick bra för Per, men jag var riktigt trött! Hade som tur var min sköna stol att sitta i. Vi hade tur med vädret oxå. Det var lite halvdåligt väder när vi åkte hemifrån så jag hade laddat med regnjacka, varm tröja och gummistövlar (de låg i bilen). Det blåste rätt bra när vi kom fram, men lagom till starten gick så försvann molnen och solen sken så fint hela tiden så jag satt i solen och hade det bra med min medhavda matsäck bestående av ostmackor och saft. Lyxigt värre. Jag hade med mig en cola och en burk krossad ananas, men jag var rätt mätt efter mackorna så det fick vara. Efter tävlingen var det bara att gasa hem innan vi skulle iväg på bio med Jimmy och Åsa. Vi såg Prince of Persia. Den var väl helt ok men slutet var lite töntigt tycker jag..

På jobbet har det rullat på rätt bra tycker jag. Tog det lite lugnt imorse fram till elva typ då det kom ett stort åtal med sju pers inblandat på åtta dagar och hundraelva vittnen typ. Är fortfarande inte klar...! Men det får man göra klart imorgon istället!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen ska jag ta mig en kopp te från Gotland, japansk körsbär tror jag bestämt att det får bli! MUMS!!!

Inga kommentarer: