måndag 7 juni 2010

Måndag

Som alltid segt..! Men man tog sig igenom dagen ändå på nåt sätt! =) Har vart en del att göra idag så det gick rätt fort ändå, men nätet gick ner en stund på eftermiddagen så det var lite svårt att jobba då då man inte kunde sitta och leta adresser och sånt på nätet som man brukar få göra ibland.

Efter jobbet blev det en tur till Liljeholmen och kolla efter en klänning då vi ska på bröllop den 19 juni. Nej inte Viktoria och Daniels bröllop, dit fick vi inte komma, men jag är övertygad om att det bröllopet vi ska på är mycket roligare! =)

Här är klänningen jag ska ha på mig:
Nu ska jag bara in i min skogarderob och se om jag hittar några fina skor att ha på mig oxå! =)
Sen hoppade jag in på Sats för att träna lite styrka. Konditionen är ju nere på typ 0 och styrkan lika så! Jaja det är väl bara att sätta igång nu då så man är lite fit for fight nu till sommaren!

Inga kommentarer: