torsdag 20 maj 2010

Ytterligare kort vecka

Ja nu var det väl ingen röd dag den här veckan, men jag ut lite semester imorgon. Vi ska upp till Borlänge på tävling såklart, men istället för att hålla på och stressa runt med packning ikväll och gå tidigare från jobbet. Så nu sitter vi och slappar framför teven. Ska väl kanske slå igång lite IceAge.
Idag har det var riktigt underbart väder. Vi satt faktiskt ute och åt middag! Rökt makrill med potatissallad blev det idag som Per hade fixat så fint. Det var riktigt skönt i solen idag! Igår var det oxå jättefint väder. Då mötte jag upp Per inne i stan som skulle kolla databöcker på Akademibokhandeln. Sen gick vi och på nåt thaiställe som kanske inte var det bästa stället jag varit på. Jag tog nån wokade nudlar med scampi. Det var god smak och scampin var jättegod, men nudlarna var ingen större hit. Tom så Per tyckte de smakade lite konstigt. Sen tog vi en tur genom Gamla Stan bort till Slussen och stannade till och köpte glass såklart. Efterrätt måste man ju ha ;) Vi köpte en ganska stor glass med massa glass och grädde och sylt på som vi delade på. Det var riktigt gottigt. Spelade lite på Ps3an när vi kom hem och tog det bara lugnt.

Nu ska jag bädda ner mig framför teven! =)

Inga kommentarer: