lördag 19 september 2009

En dag i solen!

Och nästan lika varmt som en sommardag! Per körde en liten minitävling tillsammans med sina Happy-Mtb kompisar i Älsjöskogarna och tyckte att jag skulle komma dit oxå. Dock var jag duktig och tränade innan. Lite bodypump fick det bli vid Liljeholmen så jag tog tvärbana och pendel till Stuvsta och gick dit. Fick gå längs de korta banorna och jag tror på riktigt att man har nåt fel nånstans om man kör såna vägar frivilligt.. ;) Vägar är fel ord... Stig, nja.. kanske.. Tyckte det var mest sten o rötter överallt.. Men det var roligt att stå och titta det lilla jag såg. Dock inte senast deltävlingen som gick ut på att cykla så långt man kunde uppför en backe som var ganska så brant och rötter och sten över hela.. Annars roade jag mig med att äta blåbär =))

Nu sitter Per och pratar i telefon och jag hoppas han blir klar snart så man kan få nån mat idag.. ;) Imorgon är det nog sista tävlingen som Per ska köra i år. Då blir det en tur till Västerås, sen blir det att slappa och bara ta det lugnt.

Här kommer lite bilder från dagen:
Ute på tur! Dock utan matsäck =((


Ett blåbär! Testade makrofunktionen på kameran, dock var jag lite skakig på handen

Besiktning av backen, eller ska man säga "väggen"?
En liten groda jag såg när jag tittade på när Per cyklade uppför

Inga kommentarer: