onsdag 25 februari 2009

nu ligger man i hårdträning

Är nästan lika duktig som Per nu med att träna. Har tränat 4 dagar i rad nu.. Kan säga att det kändes idag på passet, så det blir en välbehövlig vila nu i 2 dagar. Körde bodypump igår på lunchen och det märks resultat. Orkade alla utfallen vi gjorde, de som jag vanligtvis brukar hata, men nu gick det riktigt bra. Hade dock inga vikter men det räckte bra ändå. Klarade även av axelövningarna rätt bra, utom dom där rotationsövningarna man skulle göra. Har ju typiska sånna där stela kontorsaxlar så det får man väl ta o träna bort nån gång på nåt sätt. Nu är vi 4 tjejer på avdelningen som går tillsammans på lunchen och tränar, eller iallafall försöker, så vi sa det i tisdags nu att om vi klarar av att gå en eller två gånger i veckan nu under hela våren så ska vi göra nåt kul, typ gå ut o äta eller nåt. Har man nån liten belöning att se framemot.

Annars händer inte så mycket, man jobbar o går hem o sover typ.. Var hemma hos mamma och pappa i söndags, mamma köpte vårt högtalarsystem så vi åkte hem med det till dom och installerade det och åt middag där. Platta semlor bjöd vi oxå.. Detta efter att min bror lyckades luta sig över påsen med semlorna när han skulle sätta sig i bilen eftersom vi var så snälla och hämtade upp honom. Men det gick bra att fluffa till dem igen! Riktigt trevligt var det.

Nu sitter Per och tittar på The Day the Earth stood still, vet inte om jag tyckte den var så bra, men då är det så fint ordnat så vi köpte en router förra månaden så nu kan man sitta o surfa framför teven, så är man iallafall lite social. Så Per kollar film, jag surfar = alla nöjda o glada, o samma sak om jag kollar nåt som Per inte vill se.. Mamma Mia tex. ;)

Nu ska jag se om det finns nåt kul att surfa på, hoppa runt o se om någon skrivit några roliga blogginlägg! =)

Inga kommentarer: