söndag 1 mars 2009

så seg...

Ja så blir det när man tränar hårt.. Är så otroligt hurtig nu, så snart kommer det väl ett bakslag när man blir sjuk och ligger däckad, men än så länge går det bra.
Var och tränade igår, aerobic. Trodde att det skulle va skitsvårt först o att jag bara skulle trassla in mig i mig själv, men det gick riktigt bra och var rätt mosig efteråt. Var och tränade vid Telefonplan och när jag skulle hem funderade jag på om jag skulle åka till Liljeholmen och byta till vår linje eller åka till Västertorp o gå hem. När jag kom till tunnelbanan var det 8min kvar till den mot Liljeholmen kom o 2min till den andra kom. Jag orkade inte stå där och vänta så det fick bli en promenad istället.. det var seeegt och det gick långsamt.
Per hade åkt med sin bror, fru och deras son till Flottsbro för att åka skidor men där var det fullt så Per ringde mig och meddelade att de skulle till Heron och bowla istället. Jomen visst jag är på! Så jag sprang hem (njaaa.. inte riktigt...) och gjorde mig iordning, sen kom dom och hämtade mig så åkte vi ner. Lika mycket folk där, så vi åt lunch först, tog en sväng på MediaMarkt o kollade lite, sen skulle vi bowla.. 40min väntetid, men det var ingen som hade lust att vänta så länge så vi åkte hem till oss och vilade lite och spelade lite GuitarHero innan det var dags för middag. Sen spelade jag o Per lite efter att de hade åkt hem, gick inte så bra för mig.. =((
Imorse tränade jag igen.. vet inte om jag lika gärna hade kunnat hoppa över det för så seg o trött som jag var då var länge sen jag var. Har fortsatt va lika trött hela dagen trots att vi sov en timme på eftermiddagen, och i princip inte gjorde nånting efter att jag kom hem..! Bara man inte blir sjuk..
Var över till Farsta och åt middag. Var riktigt trevligt!! Bjöds på god mat och underhållning från Delance som sjöng Bad boys bad boys för oss och bara ville äta glass. Frukten som serverades till var inte så intressant. Det försigick visst någon diskussion på kinesiska där han hade frågat typ varför han var tvungen att äta upp frukten, den var ju inte lika rolig..! Ja se de små liven...!
Kom hem för nån timme sen och ska nu marsch pannkaka i säng för jag är så jäkla seg! Imorgon blir det en välbehövlig vila..

Inga kommentarer: