lördag 7 mars 2009

Har man långtråkigt..

Kan man roa sig med att åka tunnelbana.. Eller om man bara inte är riktigt uppmärksam och råkar hamna på fel...! Det hände Klant-Eva imorse. Skulle träna imorse, vid Telefonplan. Detta innebär att jag måste åka till Liljeholmen, byta linje mot Fruängen. Detta gick ju kanonbra ända tills jag kommer till Liljeholmen. Går ner på rätt plattform, ser att det kommer ett tåg om en minut, tåget kommer, hoppar på, sätter mig i godan ro och fortsätter läsa.. Tills tåget stannar vid en station och jag inser att jag hoppat på fel tåg..! Bara att hoppa av, åka tillbaka till Liljeholmen och byta igen. Hade nämligen råkat hoppa på Norsborgs-tåget. Men jag hann iallafall, och passet gick jättebra! Avslutade med en kvart på cross-trainern oxå.. De är fan tunga, så nu är man rätt mör.
Ska se till att få nåt i magen innan bror med flickvän kommer. De har visst med sig godis från Cloettafabriken. Inte bra för min diet..! Det fanns visst godis för 150kr där.. MUMS! Ibland måste man få unna sig något gott! ;)

Fest ikväll, 30årsfest och inflyttningsfest, kommer nog bli skitkul, men är lite i segaste laget nu.. Som sagt.. Lite mat i magen så blir det nog bra sen! =)

Inga kommentarer: