torsdag 2 januari 2014

Lugn dag

Idag har vi inte gjort så mycket.. Oskar sov ända till 10 imorse.. Vanligtvis brukar han komma trippandes såfort Per slängt igen dörren när han går till jobbet, men inte imorse.. Men då låg jag bara o vänta på att han skulle vakna så jag kunde ju inte somna om för det..! Men jag fick väl nån timme sömn till iaf.. 
Sen tog vi det bara lugnt resten av dagen. Tog en sväng till Sollentuna c och lunchade med 2 kollegor o sen gick vi hem och slappade. 
På eftermiddagen började jag känna mig tjock i halsen och nu ligger jag här med ont i halsen.. Jag som tänkt träna imorgon bitti.. E ju bara att glömma, börjar känna mig träningssugen nu, har ju inte tränat på en månad nu pga förkylningar o skit!! :(
Nu blir det sova så kanske man blir frisk nångång..

Inga kommentarer: