tisdag 14 juni 2011

update

Ja det blir lite sisådär med uppdateringar här.. Man har ju lite att stå i om dagarna men det går bra. Oskar äter sin banangröt men har fått diarré så hag ringde bvc imorse o frågade om jag skulle fortsätta med gröt eller om jag skulle göra ett litet uppehåll. Hon sa att det vanligaste var att man blev lite hårdare i magen av gröt men att han kanske reagerade på bananen så idag var jag nere på ica o köpte vanlig havregröt för småbarn så får vi se om det hjälper. Köpte även blåbärspuré som ska stoppa upp lite som han nog ska få imorgon.
Igår var vi nere på ica o köpte potatis o morötter så idag har jag gjort potatispure o fryst in, huslig som man är ;) Oskar fick smaka en halv tesked men det mottogs inte med några jubelrop direkt. Nya tag imorgon haha
Idag har vi vart hemma hela familjen då Per hade feber imorse så han stannade hemma. Då man inte vill att Oskar ska bli sjuk fick jag ordna med det mesta men det gick bra ändå, han var snäll som tur var :)
Nu ligger Oskar o sover sött i sin säng o det känns som jag skulle kunna göra samma sak..
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer: