tisdag 13 juli 2010

Semester


Ja så var det semester då äntligen! Vi begav oss iväg till Rättvik i lördags efter frukost och jag körde hela vägen upp till Falun. Gick rätt bra om jag får säga det själv. Sen blev det bara lugnt när vi kom fram till vår lilla stuga på 11 kvadratmeter.. Inget rinnande vatten finns men vi har två små kokplattor så nån avanverad gourmetmåltid blir det icke!! Har gjort ett storkok med köttfärssås o spaghetti, lättlagat o bra! Igår slappade vi bara, per var ute o tränade en liten stund och sen gick vi ner till Siljan och badade där och slappade. Lyckades även bränna mig på ryggen igår så jag är glad att det inte är gassande sol ute, men det är kvavt så in i h-e och man hör åskan i närheten så jag bara väntar på att det ska börja regna.

Det kommer nog snart för enligt alla väderprognoser ska det ösregna hela dan men än så länge har jag inte sett till nåt.. ska nog väcka Per nu som tar en liten powernap, sen blir det nog slappa resten av dagen. Ska vara invigning av SM ikväll som man ju måste se på :-)  

Inga kommentarer: