fredag 16 juli 2010

Avresa på nytt igen då...

Ja det var bara hem och tvätta och packa om allt igen då...! Vaknade lite efter nie imorse och sen var det tvätta, packa och fixa. Var ner en sväng till Skärholmen då vi skulle växla pengar och Per skulle hämta insulin. Dock gick det inte så smidigt som vi tänkt oss då jag gjorde slut på alla kanadensiska dollar som fanns inne på X-Change så nu måste vi stanna till i Sollentuna på väg till Väsby och hämta lite mer dollar till Per där.. Men men, det ska nog gå bra. Per håller på att packa ihop det sista nu innan vi drar iväg på riktigt globetrotteresa, kors och tvärs över hela jordklotet. Ska bli riktigt kul att hälsa på både mina släktingar som jag inte sett på säkert 12-13 år sedan sist och även Pers släkt som man inte heller sett på ett antal år!

Kommer ta massa bilder som jag får uppdatera med när man kommer hem, eller om man kanske lånar nån dator "over there". Vi får la se hur det blir! Har tömt minneskortet och laddat batteriet så nu jävlar finns det plats för över 1000 bilder på minneskortet! Kan behövas! ;)

Ha det gott i solen! Det ska i alla fall jag ha! =)

So long!!

Inga kommentarer: