onsdag 17 juni 2009

Sådär ja!

var ett tag sen nu och lite grejer har det väl hänt. Eller egentligen bara en sak, annars rullar det på som vanligt med jobb o jobb och tävlingar runt om i landet..! Den enda nyheten är att jag sagt upp mig från mitt och ska börja jobba statligt!! =) Domstolssekreterare ska man bli minsann! 10/8 börjar jag min nya anställning. Ett par tusenlappar mer i lön och 6 extra semesterdagar är ju inte helt fel. Blir lite kortare resväg också då det är på Södertörns tingsrätt. Bara att ta bussen över mot Flemingsberg så är man framme sen. Ska bli riktigt spännande, men lite läskigt samtidigt.. man vet ju vad man har och vad man ska göra om dagarna. Man vet vem man ska prata med vad gäller olika saker, så det kommer nog va en omställning att gå till att inte ha så mycket koll..

Och snart är det midsommar oxå. Imorgon blir det till att jobba halvdag. Egentligen jobbar vi full dag, men jag dealade lite så jag sticker vid ett, sen åker vi upp till Dalarna. Per ska cykla Solleröloppet på fredag morgon o sen drar vi till Rättvik efter det och festar loss. Har vart på bolaget idag och laddat upp med lite vin och cider. Hoppas det blir fint väder oxå. Skulle va trevligt med lite sol!!!

Inga kommentarer: