onsdag 28 januari 2009

Long time..

Och typ ingenting har hänt.. Lungt som en filbunke har det varit. Överallt! Hemma o på jobbet. Så man får passa på att njuta, snart sätter det väl igång igen o det är kaos ;)

Sitter hemma och spelar lite guitarr hero, spelade lite i fredags, var nästan så jag fick träningsvärk i armen o det gjorde lite ont i axeln...! Kan ju kanske bero på att man är lite otränad.. ;) Men det ska vi råda bot på.. Skaffade nämligen träningskort på Sats igår genom jobbet (blir lite billigare då) och ska sätta igång imorgon med lite spinning. Vi får väl se hur det går.. Lär ju få bli utburen av kollegorna sen...! Det var några som skulle köra BodyPump på fredag på lunchen o dom frågade om jag ville va med.. Hahahahaha, ja vi får väl se hur man mår efter spinningen sen...

Snart lunch, börjar bli hungrig...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå tjejen.. jo, det där med träning är ju ett kapitel för sig... jag går ju mina långpromenader och har faktiskt börjat med innebandy oxå nu... har du börjat med VV?
Kram Karin

Christian Andersson sa...

Ja! Jag tänkte ju att ni kunde köpa det, så kan jag komma och spela det hos er nån gång.. eller mer hela tiden :P