lördag 17 januari 2009

Numera stolt innehavare av ett.. *bambambam*

*trumvirvel*

Spänningen stiger...

jodå serrni, ett Playstation 3 och guitarr hero har jag vart nere på Media Markt och handlat. har ju vart bra sugen nu ett tag, och jag hade tänkt vänta till bonusen kom i mars, men så har dom gjort reklam nu ett par dagar att om man handlar över 2000kr så får man dela upp det på 10ggr utan kostnader och ränta så vi promenerade dit idag. Vart först inne en sväng på elgiganten men deras PS3 kostade några hundringar mer men hade mindre hårddisk så vi sket i det och gick vidare. Och ut kom vi med en PS3, ett guitar hero, en extra gitarr eftersom vi ju måste kunna spela tillsammans, mot varandra ;) ett bilspel till Per och en extra handkontroll.. Så det kan gå.. ;) Nu håller Per på att sätta ihop alltsammans så får vi se hur länge vi håller sams hihi. Nä det ska nog gå bra.

Lönen kommer på fredag, då ska jag kolla över budgeten o troligtvis köpa Abba Singstar. Per kommer aldrig få köra sitt bilspel....!

Nu ska jag gå o fixa lite käk o hjälpa med den tekniska biten som jag ju är så bra på... Kanske inte riktigt lika kass som dom här killarna ;)

1 kommentar:

Christian Andersson sa...

Tjosan
Vad häftigt.. jag får meddela om att din lillebror är oxå lite sugen på att skaffa ett PS3 faktiskt, hur mycket betalade ni för det?