onsdag 1 oktober 2008

Filmkväll

Idag var det filmkväll. Jag skulle få den stora äran att välja mellan Mirrors, Indiana Jones och nån annan Death Race.. Ja, helst inte nån.. Men till slut valde jag Mirrors..Den är otäck!! Det finns en anledning till att jag helst inte ser skräckisar och jag borde väl lära mig nångång. Tyckte att jag får väl sitta o hålla Per i handen, men efter att nu ha blundat mig igenom halva filmen och det bara är sån där otäck musik så det bara kryper i kroppen så sitter jag nu här.. Inget hålla handen här inte...!
Nästa gång det är filmkväll är det jag som tvingar honom att se Dirty Dancing eller typ Kate & Leopold eller nåt annat romantiskt drama. Även om jag tycker att de flesta sånna är lite för mycket snuttigull o romantiktjafs, så är mina favvo-filmer i den genren Dirty Dancing, Kate&Leopold, Sweet home Alabama. Kanske ska dra igång nåt riktigt sentimentalt kärleksdravel med Meg Ryan o Tom Hanks som e så sockersött så man nästan kräks bara för att! ;)
Jag menar, jag har ju suttit här med både Hostel, Saw-filmerna, bägge The Ring-filmerna, så why not????
Just nu är det sån där otäck musik så jag blir rädd bara av det o funderar på att lägga mig under täcket o hålla för öronen!! HUA!!!!

Inga kommentarer: