tisdag 14 oktober 2008

Egypt - here we come

Jaha gott folk nu blir det lite uppehåll här när vi nu äntligen åker iväg på semester!!! Imorgon om ganska precis 12 timmar står vi ute på arlanda! Här hemma packas och städas det för fullt! Per håller på o funderar på hur många byxor han ska ha med sig o jag funderar på hur många kjolar o linnen jag ska ha med mig, men jag har 4 kjolar, en klänning och två par trekvartbyxor och ett antal linnen och topar, det ska väl räcka? Sen två necessärer, en med smink o sen får jag ta alla solcremer och plåster o de där nödvändiga bitarna...! fyra par skor oxå.. 1 par sandaler, 2 par typ flipflops o ett par lite finare. Ville ha med mina svarta jättefina svarta skor med kilklack o jättefina remar över främre delen av foten, ja ni fattar va? ;) Men jag hittar dom inte *morr*

Jaja, skitisamma. Jobbet har vart kaos!! Iallafall på eftermiddagen.. Det var väl några som tyckte det var smart att ge mig jobb 16.30. mmm, jomentacksåjävlamycketdå! jag gjorde klart det jag hade sen slängde jag tillbaka papprena o sa att det får dom fanimig fixa själva!! Det har ju inte kommit som nån överraskning att jag skulle åka iväg. Så istället för att komma iväg med 16,40 tåget eller senast 17,00-tåget som det var tänkt blev det 17,40 istället. Mötte upp Per inne i stan o åt middag på Burger King och köpte biljett till Arlandabussen så nu är det klart!

Och imorgon kommer jag vara ett nervvrak. Jag kommer kolla i väskan minst en gång varannan minut för att kolla så jag verkligen fått med mig pass o biljetter, för sån blir jag alltid. Trots att jag kollade för 2minuter sen, ingen har ens vart i närheten av varken mig eller min väska o den är stängd.. Men you never know, den kan ju ha ramlat ut genom ett svart hål eller nåt.. Men jag försöker faktiskt jobba på det.. Det brukar funka i fem minuter ungeför medans jag intalar mig att "Eva, den var där för två minuter sedan, det finns ingen anledning att tro att den är borta" sen är man där igen.. Någon som kan erbjuda terapisession kanske????

Nä that's all for now folks!!! ses om sisådär tre veckor igen då! Ha det gott alla här hemma i kalla sverige!!! ;)

Inga kommentarer: