måndag 12 oktober 2015

Emilia 9 månader

Och det har vi firat genom att vara en liten gnäll och sovfröken idag. Bägge barnen sussade sött imorse och jag fick väcka dom vid halvåtta. Gick och lämnade Oskar på förskolan och det gick så fint så.
När vi kom hem somnade Emilia nästan på en gång, men hon skulle typ ligga på mig och sova så jag fick snällt ligga där med henne i drygt 3h. Försökte lägga ifrån mig henne i sin säng några gånger men det gick inte så bra.. 
När hon sen vaknade tryckte vi i oss lite lunch och sen gick vi till Mysebo på öppna förskolan innan vi skulle hämta Oskar. När vi kom hem sen var det väldigt gnälligt och hon skulle hänga på mig hela tiden. Lite jobbigt då Oskar ville leka och busa..
Misstänker att det kan vara tänder på g då det är väldigt gnälligt och hon har börjat dreggla en hel del och mycket fingrar in i munnen så vi får se om det kommer nåt snart.. 

När vi ätit middag tränade jag lite framför teven. Hittade nåt tabata/hiit/cardio/toning-pass på youtube på 45min som jag körde så jag var helt slut efteråt.. Så varför köpa dyrt gymkort när man kan träna till filmklipp på youtube helt gratis?? Får se vilken fin träningsvärk jag kommer ha imorgon då.. 

Hann inte med o ta nån fin bild på stora damen idag men bjuder på en mysbild på barnen när de sussar sött tillsammans i vår säng 


Inga kommentarer: