fredag 6 mars 2015

Promenad och mammalunch

Igår hade Oskar med sig sin kompis Anton hem från förskolan. De var lugnare än vad jag trodde.. Man har ju sett hur de ränner omkring på förskolan och har sig så jag trodde det skulle va full fart här med men de satt mest och lekte med lego inne på Oskars rum. 

Innan jag var och hämtade dom tog jag en promenad längs vattnet i solen men det var nog lite för tidigt då jag hade grymt ont i ryggen och bäckenet när jag var klar.. 

Idag blev det en tur till Täby c för att äta lunch med en fd kollega som oxå är hemma och mammaledig. Är riktigt nöjd med att jag klarade av att köra dit själv!! Vi åt lunch på Vapiano och jag köpte med mig efterrätt hem från Dunkin' Donuts, tydligen väldigt poppis i USA tror jag, men jag vet inte om jag var så imponerad.. 13kr för en munk med lite färgglad glasyr på.. Oskar fick såklart en egen men slickade bara av glasyren..! 

Inga kommentarer: