onsdag 11 mars 2015

Onsdag

I helgen som var hade gjorde vi inte så mycket. Vi började lördagen med en hur till Barkarby outlet men hittade ingenting.. Var på jakt efter ett par nya sneakers men hittade inga fina tyvärr. Däremot var vi inne på Delicato outlet och handlade på oss lite kakor. Oskar ville ha chokladbollar vilket han fick och dom fick han i en alldeles egen påse som han var såå stolt över! 

Sen åkte vi hem och tog det lugnt. Det var ju sånt dåligt väder ute så man ville ju inte vara ute i onödan..

I söndags tittade solen fram så då åkte vi til Mulle Meck parken i Ulriksal tillsammans med Madde och Stefan. Det var skönt med lite sol men ganska kyligt ändå då det blåste en hel del.

I måndags gjorde vi inte så mycket, jag och Charlotta var förbi hos Maria en sväng och fikade innan jag skulle till bvc på 8v-kontroll samt vaccin för rota-virus. 
Jag behöver inte vara orolig för att hon inte får tillräckligt med mat., hon växer så det knakar lilla damen så i måndags vägde hon 5640g. 
I tisdags tog jag en tur till jobbet och 
hälsade på. Det var trevligt och lilla Emilia visade sig från sin bästa sida och sov sig igenom besöket! 

Idag blev det en kort dag för Oskar på förskolan då vi skulle till diabetesmottagningen på KS redan kl 13:00 så jag hämtade honom redan vid 12 så han fick i sig lunch innan det var dags att gå hem. Var där i god tid då jag inte visste hur det skulle se ut med parkering så vi tog en varsin glass medan vi väntade. Idag var det möte med dietist så vi satt väl där till 14 nånting o sen när vi var klara hittade Oskar en låda leksaker som han var tvungen att studera så det tog sin lilla tid innan vi kom därifrån. Sen åkte vi hem till mamma och pappa och åt middag och var hemma vid halvåtta.

Nu ligger Oskar o sover bredvid mig i sängen och Emilia ligger och sover hos sin pappa ute i vardagsrummet.

Avslutar med en bild på mina fina två hjärtan som ligger o myser på filten. (Är ju tänkt att E ska ligga på mage för att öva på att lyfta huvet men hon lägger sig platt på mage och stoppar in handen i munnen istället...!) 

Inga kommentarer: