måndag 1 oktober 2012

Äntligen körkortet här!!!

Idag när jag kom hem från jobbet låg det ett kuvert i lådan från posten till mig och jag kunde inte komma på vad det skulle kunna vara som jag beställt så jag skyndade mig att öppna och då var det mitt körkort som hade kommit! Fort gick det!
Det skulle hämtas ut nere i Kungens Kurva, på postens företagscenter. Då bestämde jag att vi skulle ta en promenad hela familjen ner dit och hämta ut det. Vi hann ner typ 10min innan dom stängde så vi traska på i rask takt.
När vi var klara där blev det en tur in på Lekia. Per var lite sugen på att åka o bada med Oskar men hans badbyxor var för små så vi var tvungna att köpa nya så det fick bli ett par badbyxor och så var det bra pris på strumpor oxå och det är ju sånt som alltid går åt. När vi var klara där hoppade vi in på Thai Wok House och åt middag. Sen traskade vi förbi Rusta så då kom vi på att man kanske skulle köpa upp sig på ett lager med tvål och sånt skit så vi handlade tvål o tandkräm o massa annat braoha för typ 300kr sen traskade vi hem i regnet. Oskar somnade till i vagnen och nu har han ingen som helst lust att somna om...! Suck...! Har försökt natta honom 3ggr nu..

En trevlig överraskning idag när jag kom tillbaka från fikat var en fin orkidé från mina kollegor för att jag klarade körkortet! Det var riktigt roligt!

Nu ska jag laga lite lunch sen blir det sängen!

Inga kommentarer: