söndag 5 februari 2017

Ny vecka närmar sig....

Och nya utmaningar väntar. Nej jag ska inte byta jobb, jag stannar kvar på Attunda men däremot ska jag byta enhet.  2 erfarna handläggare slutade från samma enhet inom loppet av typ 3 dagar vilket innebar att de var lite kort om folk och behövde därför omfördela lite bland oss handläggare, så lotten föll på mig och 2 andra som imorgon ska byta plats imorgon. Var en ganska kaotisk dag i tisdag med många känslor men nu när det gått nästan en vecka har man hunnit landa lite i det så känns det som att det kommer bli bra det här!
I fredags fick jag gå hem vid lunch då de ringde från förskolan och Emilia var väldigt snorig och hostig så hon fick gå hem tidigare.  Passade på att ta hem oskar då med så man inte behövde gå fram och tillbaka en massa.. fick Emilia att sova nån timme sen var hon hyfsat pigg..
Igår var jag inne och jobbade några timmar. Sen hade vi lite kalas för oskar med våra föräldrar. Massa fina paket fick han! En transformers som han gått och suktat efter inne på BR och en star wars legofigur som han ägnade hela kvällen åt att bygga ihop.  Han är riktigt duktig på att bygga ihop även om han kanske är lite ivrig och gärna hoppar över några steg i instruktionsboken. Han fick även en lego city ubåt av min bror som han byggde ihop själv utan någon hjälp. 
Idag var vi över hos Oskars bästa kompis från förskolan på lite lek och fika.  Riktigt trevligt och se hur killarna leker så bra ihop. Nu börjar klockan dra iväg o det är väl dags att gå o lägga sig så man orkar upp imorgon.

Inga kommentarer: